Yönetim Destek Hizmetleri

Yönetim Destek Hizmetleri

Apartman/sitenizde yapılan genel kurulda seçilen/seçilecek olan yönetim kurulunun tercihi sonucu firmamız destek hizmetini ilk denetim kurulu raporu sonuna kadar sürdürür.

(Kat. Mülkiyeti Kanunu Madde 41-Kat malikleri kurulu, yöneticinin bu görevdeki tutumunu devamlı olarak denetler ve haklı bir sebebin çıkması halinde onu her zaman değiştirebilir. Hesapların denetlenmesi için yönetim planında, belli bir zaman konulmamışsa; bu denetim her üç ayda bir yapılır. bununla beraber haklı bir sebep çıkarsa, hesap denetlenmesi her zaman yapılabilir.)

Yöneticinin yasa ile belirlenmiş tüm görev ve sorumlulukları ile kat malikleri kurulunda alınan kararlar kendi yöneticiniz tarafından yerine getirilir. Bu alternatifte yönetici sorumluluğu apartmanınız yöneticisine ait olacaktır.        

Denetim kurulunun/denetçinin firmamız tarafından verilen  destek hizmetlerinin devamlılığını onaylanması ile 2. Aşama olan Yönetim Danışmanlık hizmetine geçilir.

 

 Destek hizmetlerimizin kapsamı;

7/24 ulaşılabilen SİM (Sakinlerle iletişim merkezi) desteği,
7/24 ulaşılabilen profesyonel yönetici bilgi desteği ve periyodik aylık beta toplantılarımızda profesyonel yönetici katılım desteği,
Kanunlar ve Hukuki mevzuat bilgi desteği,
İdari ve mali mevzuat bilgi desteği,
İşletme projesi hazırlama bilgi desteği,
Yönetim kurulu yetkililerinin kullanımına sunulacak internet destekli mali yönetim programı. (İnternet tabanlı programın sorumluluğu ek sözleşme ile sağlanmaktadır.)
Apartman/site sakinlerinin bilgisayar, tablet, akıllı telefon kullanarak internet üzerinden borç takibi ve kredi kartı ile ödeme yapabilecekleri sistem,
Firmamız tarafından entegre üretilen (Temizlik, ilaçlama, teknik bakım, peyzaj bakım vb.) hizmetlerde %10 indirimli ücretlendirme.
X